Форд мондео 1997 схема эбу

форд мондео 1997 схема эбу
Когда я снимал во 2 раз подшипники я обратил внимание, что они по внутренней поверхности все горелые. То есть их проворачивало! The ignition coil used is the E-Core design. This could have been an issue as the available power to the module varied above and below 10 volts during engine cranking.


There was no «stack» for subroutine calls and returns. Нередко виноваты в этом сами автомобилисты, забывающие о том, что эти агрегаты следует периодически обслуживать. Машина поднимается на домкрате и снизу откручиваются 3 болта (10мм), которые крепят компрессор к двигателю. В этой статье не хватает ссылок на источники информации. Головой на 13 по очереди скручиваем коромысла (всего 8 ), вынимаем старый, вставляем новый гидр.

Wait about 2 minutes without doing anything, restart the engine and everything would be fine. This extra hunk of aluminum apparently dampens the resonance to allow smooth running at idle (but with unknown effect on performance otherwise). Sadly, some owners have also used restrictor plates to stop full airflow and that too will stop the resonance..at a very deep cost to performance. Try cleaning out the pipe ways with throttle body cleaner. The choice of 12 bits was not accidental. Secure the EPROM with new sticky tape ( I used tank tape). Fit the ECU back into the car and start the engine. The valve is vacuum operated and controlled by the ECU IV module.

Похожие записи: